Απολαύστε υπεύθυνα ένα Πάσχα χωρίς επιπλέον κιλά…

Απολαύστε υπεύθυνα ένα Πάσχα χωρίς επιπλέον κιλά…

Οι ημέρες του Πάσχα είναι η ιδανική περίοδος για να δείτε φίλους και συγγενείς, να απολαύσετε γαλήνη και να γευτείτε με μέτρο τα Πασχαλινά εδέσματα.
Προβλέψτε, επιλέξτε και διαχειριστείτε σωστά τις ποσότητες του φαγητού σας τις ημέρες που ακολουθούν και δεν θα επιβαρυνθείτε με …επιπλέον βάρος!
Ακολουθούν μερικά μικρά διατροφικά tips από το Ιατρείο Απώλειας και Διαχείρισης Βάρους και τη μέθοδο Eurodiet Med της Μονάδας Ημερήσιας Νοσηλείας YODA:

• Δύο ή τρεις ημέρες πριν και μετά από το Πάσχα, να είστε προσεκτικοί και να ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή, βασισμένη στα θαλασσινά – ψάρια, στα φρούτα και στα λαχανικά.
• Την ημέρα του Πάσχα, φάτε κανονικά το πρωινό σας και τσιμπήστε αμέσως πριν το γεύμα ένα προϊόν Eurodiet Med. Θα είναι ευκολότερο έτσι να αντισταθείτε στα ορεκτικά. Μετά το Πασχαλινό γεύμα, κάνετε τα γεύματα σας όπως έχουν οριστεί από το πρόγραμμα σας, χωρίς να παραλείψετε κάποιο.
• Στο Πασχαλινό γεύμα, δίνετε προτεραιότητα στην πρωτεΐνη (αρνί, κατσίκι, αυγά, άλλο κρέας) και στη σαλάτα. Είναι σημαντικό να ξεκινήσετε το γεύμα σας με τουλάχιστον 2 χούφτες σαλάτας. Οι φυτικές ίνες που περιέχουν τα λαχανικά, θα σας χαρίσουν ένα αίσθημα πληρότητας και ταυτόχρονα θα μειώσουν την απορρόφηση λίπους από το κρέας και τα υπόλοιπα εδέσματα.
• Εάν αποφασίσετε να φάτε επιδόρπιο, καλύτερα να το κάνετε αμέσως μετά το τέλος του γεύματος, διότι οι φυτικές ίνες και η πρωτεΐνη θα καθυστερήσουν την απορρόφηση των σακχάρων τους.
• Μπορείτε να συνοδέψετε το γεύμα σας με 1-2 ποτήρια κρασιού ή σαμπάνιας. Προτιμήστε το κόκκινο κρασί, που είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά. Δοκιμάστε να αραιώσετε το κρασί σας με σόδα (1/3 κρασί και 2/3 σόδα), ή και να εναλλάσσετε ένα ποτήρι νερό με ένα ποτήρι αλκοόλ. Καλό είναι να αποφευχθεί η κατανάλωση μπίρας, επειδή περιέχει μαλτόζη – έναν υδατάνθρακα με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη.
• Κινηθείτε! Ένας ελαφρύς περίπατος συστήνεται μισή ώρα μετά από ένα γεύμα, καθώς βοηθάει στη μείωση της μεταγευματικής αύξησης του σακχάρου.
• Μη ζυγιστείτε αμέσως μετά, ή την επόμενη μέρα. Η κατανάλωση τροφίμων πλούσιων σε άμυλο, σάκχαρα και λιπαρά, οδηγεί σε αύξηση της έκκρισης της ινσουλίνης και επακολουθεί αύξηση του συνολικού νερού στο σώμα. Η αύξηση του βάρους σχετίζεται με το γεγονός αυτό και δε σημαίνει αύξηση του λίπους.

No comments yet.

Leave a comment

Your email address will not be published.